Doprava a platba
Po úspěšném dokončení objednávky vám na vámi uvedenou e-mailovou adresu zasíláme obratem potvrzení přijetí objednávky a v případě platby předem také instrukce k zadání platby .
Zboží odesíláme do druhého pracovního dne od potvrzení platby. Standardní doba doručení je 48 hodin od potvrzení objednávky / uhrazení platby. Termín doručení se může měnit v závislosti na zvoleném dopravci.
PPL - výdejní místa | 50 Kč |
PPL – Přeprava kurýrem |
99 Kč |
Geis - nadrozměrná doprava | 199 Kč |
Při objednávce nad 1 499 Kč máte od nás dopravu po České republice ZDARMA!
Doprava do zahraničí ZDARMA se liší dle limitu výše objednávky pro danou zemi. Konkrétní limit si ověříte přímo v košíku.
ZPŮSOBY DORUČENÍ
Doručení až domů
PPL – Přeprava kurýrem – 99 Kč
Přepravní společnost vám pohodlně doručí zásilku až domů nebo třeba do práce.
● Po předání balíčku kurýrovi PPL vám bude prostřednictvím SMS nebo e-mailu na vámi uvedený kontakt zaslána informace o plánovaném termínu a způsobu doručení.
● Po předání přepravní společnosti PPL získáte e-mail s trasovacím číslem a cestu můžete sledovat online
GEIS – Přeprava kurýrem – 199 Kč
● U vybraných výrobků nadrozměrného charakteru (typicky na 25 kg - písek do filtrace, mořská sůl) bude automaticky zvolena doprava GEIS
● Po předání balíčku kurýrovi GEIS vám bude prostřednictvím SMS nebo e-mailu na vámi uvedený kontakt zaslána informace o plánovaném termínu a způsobu doručení.
Doručení na výdejní místo
PPL Parcelbox i Parcelshop - 50 Kč
Přejete si vyzvednout balíček v blízkém Parcelboxu kdykoliv podle vašich časových možností nebo v nedalekém obchodě - Parcelshopu?
● Balíček vám zašleme do vámi vybraného odběrného místa.
● Po předání balíčku PPL získáte e-mail s trasovacím číslem a cestu můžete sledovat online
● Náš balíček si můžete vyzvednout v otevíracích hodinách vybraného Parcelshopu do 7 dní od obdržení SMS/e-mailu nebo PPL Parcelboxu dostupném 24/7, balíček zde bude uložen 3 dny od obdržení SMS/e-mailu.
● Dobírkové zásilky doručené do PPL Parcelboxu/Parcelshopu zaplatíte jednoduše kartou.
● V případě obsazenosti Parcelboxu/Parcelshopu může být mimořádně balíček přepravcem umístěn do nejbližšího výdejního místa, o této změně budete informováni přepravcem. Tuto změny neovlivníme, vždy zadáváme do systému místo uvedené zákazníkem.
● Upozorňujeme, že kvůli citlivosti výrobků na extrémní teploty může být možnost doručování do Parcelboxů dočasně vypnuta.
MOŽNOSTI PLATBY
Nejrychlejší způsob platby - platba kartou a zrychlený bankovní převod
● V platební bráně si zvolíte svou banku, která vám po přesměrování nabídne již předvyplněné platební údaje. Více informací o průběhu platby na:
https://help.comgate.cz/v1/docs/cs/platby-kartou
https://help.comgate.cz/docs/bankovni-prevody
● Platba probíhá okamžitě a my začínáme vyřizovat objednávku bez čekání na bankovní převod.
● O stavu platby jste informováni obratem prostřednictvím e-mailu.
● poskytovatel platební brány je společnost Comgate, a.s. (https://www.comgate.cz/cz/platebni-brana)
Comgate, a.s.
Gočárova třída 1754 / 48b, Hradec Králové
E-mail: platby-podpora@comgate.cz
Tel: +420 228 224 267
Platba převodem – ZDARMA
Platba převodem na náš bankovní účet vedený u Unicredit bank. Instrukce od nás obdržíte e-mailem po úspěšném dokončení objednávky.
Dobírka - dle zvoleného přepravce
Platba v hotovosti na dobírku při převzetí balíčku od přepravní společnosti.
PPL | ZDARMA |
NAPIŠTE NÁM
Vyskytla se chyba během objednávky? Nepodařilo se dokončit objednávku? Vloudila se chybička do kontaktních údajů? Napište nám e-mail poradna@vodnar.cz nebo zprávu přes kontaktní formulář a během chvilky vše dáme do pořádku.